Hoppa till innehållet

Leverans

EUROPA:

Beställningar skickas från Europa (MOMS INKLUDERAT, Inga Extra Avgifter)

  • 2-DAGARS DHL EXPRESS* skickad från EUROPA:  € 7.95
  • GRATIS 2-DAGARS DHL EXPRESS* FÖR BESTÄLLNINGAR ÖVER € 50,00
  • NOTERA: Vissa EU-länder kan skicka DPD 2-DAGAR.
  • Arbetsdagar exklusive helger, allmänna helgdagar, cut-tid och orderbehandling.

SCHWEIZ:

Beställningar skickas från Europa (MOMS INKLUDERAT, Inga Extra Avgifter)

  • LEVERANS 3-5 dagar skickas från EUROPA:  € 7.95
  • GRATIS LEVERANS 3-5 dagar skickas från EUROPA FÖR BESTÄLLNINGAR ÖVER € 50,00
  • Arbetsdagar exklusive helger, allmänna helgdagar, cut-tid och orderbehandling.

FÖRENADE KUNGARIKET:

Besök gärna www.foligain.co.uk för prissättning i GBP

Beställningar skickas från Europa (MOMS INKLUDERAT, Inga Extra Avgifter)

  • 2-DAGARS DHL EXPRESS* skickad från EUROPA: € 7.95
  • GRATIS 2-DAGAR DHL EXPRESS * FÖR BESTÄLLNINGAR ÖVER € 50.00
  • Arbetsdagar exklusive helger, allmänna helgdagar, cut-tid och orderbehandling.

INTERNATIONELLA KUNDER & Kanada

Global vänligen besök: www.foligain.com

Kanada vänligen besök: www.foligain.ca


KUNDER BELÄGENA I
 USA:

För beställning i USA, vänligen besök: www.foligainhair.com

Alla tider och datum som anges för leverans av produkterna är angivna i god tro men är endast uppskattningar.

Om du väljer ett snabbare fraktalternativ kommer vi att följa upp efter att du har lagt din beställning med eventuell ytterligare fraktinformation.

För mer information, vänligen se våra villkor. 

Observera att vi kan vara föremål för olika regler och restriktioner i förhållande till vissa internationella leveranser och du kan bli föremål för ytterligare skatter och tullar som vi inte har någon kontroll över. Om sådana fall gäller är du ansvarig för att följa de lagar som är tillämpliga i det land där du bor och kommer att ansvara för eventuella sådana extra kostnader eller skatter.

VAD HÄNDER OM MIN BESTÄLLNING BLIR FÖRSENAD?

Om leveransen försenas av någon anledning kommer vi att meddela dig så snart som möjligt och informera dig om ett ändrat beräknat leveransdatum.

FRÅGOR OM RETURER?

Om du har frågor om returer, vänligen granska vår Returpolicy:

HUR KAN DU KONTAKTA OSS OM DENNA POLICY?

Om du har några ytterligare frågor eller kommentarer kan du kontakta oss via e-post.